دوره عالی مدیریت بازرگانی در سطح کارشناسی ناپیوسته

اداره سازمان‌های بازرگانی، صنعتی و دولتی با ابعاد مختلف آن بدون بهره‌گیری از دانش بازرگانی و ‌دسترسی به اطلاعاتی که در امر تصمیم‌گیری لازم است امکانپذیر نیست. لذا این وظیفه مؤسسات آموزشی است که اولاً کارشناسان و مدیران آینده این سازمان‌ها را برای قبول مسئولیت آموزش دهند. ثانیاً محققین و پژوهشگرانی را تربیت کنند که بتوانند برای‌‌ مسائل و مشکلات راه‌حل‌های صحیح و منطقی پیدا کنند. با توجه‌ به نیاز صنایع و شرکت‌ها به مشاغلی در زمینه امور بازرگانی مانند خرید و فروش، آموزش نیروی انسانی کارآمد به صورت علمی- کاربردی در این‌ تخصص احساس می‌شود؛ از این رو برنامه آموزشی دوره کاربردی بازرگانی با توجه به اهدف ذیل طراحی شده است.

هدف دوره

هدف این دوره آموزش افرادی است که پس از گذراندن دوره، وارد بازار کار شــده و توانایی لازم برای احراز مشاغلی در زمینه بازرگانی را در شرکت‌‌ها و سازمان‌های صنعتی، بازرگانی و دولتی داشته باشند و قسمتی از نیاز جامعه را تامین کنند.

طول دوره

۲سال- معادل ۴ ترم- 3۱ واحد درسی

مخاطبین دوره

مدیران و کارشناسان امور بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش و صادرات.

 شرایط شرکت در دوره

دانش‌آموختگان دوره کاردانی بازرگانی سازمان مدیریت صنعتی، دوره علمی- کاربردی و کاردانی‌های رشته‌های مرتبط با امور بازرگانی؛ پذیرفته شدن در آزمون علمی و مصاحبه ورودی.

نقش و توانایی دانش‌آموختگان

دانش‌آموختگان دوره کاردانی با اطلاعاتی که در زمینه‌های مختلف بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می‌کنند، به خوبی می‌توانند در نقش کارمند در سازمان‌های بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند؛

انتظار می‌رود که این دانش‌آموختگان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیت‌های بیشتری مانند سرپرستی را نیز در سازمان‌ها و شرکت‌ها عهده‌دار گردند؛

علاوه بر این دانش‌آموختگان این دوره میتوانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در مؤسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است، همکاری نمایند.

 مدرک دوره

به دانش‌آموختگان دوره مطابق شرایط ســازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره عالی در سطح کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی اعطاء خواهد شد.

تماس:

 02334533325-02334533870

09354615995 طیاری

سرفصل دوره 
 واحدهای پیش نیاز 31 واحد درسی
ردیفنام درستعداد واحد
1اصول و فنون مذاکره2
2تجارت با رویکرد فناوری اطلاعات1
3مدیریت منابع انسانی2
4زبان تخصصی2
5اقتصاد کلان2
 واحدهای اصلی 
ردیفنام درستعداد واحد
1مدیریت صادرات و واردات2
2مدیریت برند2
3نشانه‌شناسی1
4طراحی و تدوین طرح تجاری2
5مدیریت امور گمرکی2
6امور تدارکات و قراردادهای تجاری2
7مدیریت مالی2
8اصول و فنون تبلیغات تجاری2
9قوانین مالیاتی1
10مکاتبات تجاری (زبان انگلیسی)2
11مباحث منتخب- سمینار تخصصی بازرگانی و بازاریابی2
12پروژه‌های عملی2
 جمع کل31