کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یکی از جذابترین و در عین حال کاربردیترین رشتههای امروز جامعه است، چرا که بیشتر سازمانهای تجاری، صنعتی و خدماتی به دنبال کسب سود هستند و در نتیجه از یک جهت مؤسســه بازرگانی محسوب میشوند. زمانی یک شرکت میتواند بین خود مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی کارآمد داشته باشد. فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده میگیرد در جذب مشتریان، عرضه و معرفی، صحیح و اصولی محصول یا خدمات یک شرکت به مشتریانش تلاش میکند و میتوان گفت که وی نقش اساسی در سود و زیان شــرکتها دارد و یک دانشآموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، پتانسیل زیادی برای انجام کارهای فوق به بهترین شکل ممکن دارد. امروزه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای آنهایی که به دنبال ایجاد کسب و کار جدید میباشند، برای آنهایی که علاقهمند به وارد شدن به تجارت و یا سرمایهگذاری میباشند و یا برای آنهایی که رویای به دست گرفتن پستهای مدیریتی را در سر میپرورانند، رشته بسیار جذاب و مورد پسندی است.
هدف دوره
هدف این دوره آموزش افرادی است که پس از گذراندن این دوره آموزشی، تواناییهای لازم برای احراز مشاغل مدیریتی در زمینه بازرگانی را در شرکتها و سازمانهای صنعتی، بازرگانی و دولتی خواهند داشت.
طول دوره
۱.۵ سال- معادل 3 ترم- 3۲ واحد درسی.
مخاطبین دوره
مدیران میانی و ارشد بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش و صادرات.
ویژگیهای دوره
كاربردی بودن دروس ارائه شده مبتنی بر مبانی نظری و تئوریك مباحث؛
استفاده از روشهای متنوع سخنرانی، نمایش فیلم، كار گروهی، مورد كاوی، انجام پروژه؛
بهره گیری از اساتید برجسته حوزه تدریس و مشاوره مدیریت در كشور
وجود فراگیران با سوابق تجربی مناسب از طیف گستردهای از صنایع تولیدی و خدماتی كشور؛ فراهم نمودن فضای یادگیری و از هم آموزی از اساتید و فراگیران دوره؛
بهرهمندی از یكی از تخصصیترین و به روزترین كتابخانههای مدیریتی كشور.
مدرک دوره
به دانشآموختگان دوره مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره در سطح كارشناسی ارشد MBA مدیریت بازرگانی اعطاء خواهد شد.
ایــن مدرك از سوی سـازمــان ارزشـیابی WES(world Education Services )كانادا و آمریكای شمالی مورد تایید قرار گرفته است.
تماس
۰۲۳۳۴۵۳۳۳۲۵ – ۰۲۳۳۴۵۳۳۸۷۰
۰۹۳۵۴۶۱۵۹۹۵ طیاری
سرفصل دوره | |||
واحدهای پایه | ۳۲ واحد درسی | ||
ردیف | نام درس | تعداد واحد | |
۱ | اقتصاد برای مدیران | ۲ | |
۲ | مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی | ۲ | |
۳ | تئوریهای مدیریت | ۲ | |
واحدهای تخصصی | |||
ردیف | نام درس | تعداد واحد | |
۱ | مدیریت زنجیره تامین | ۲ | |
۲ | اصول مذاکرات و قراردادهای بینالمللی | ۲ | |
۳ | مدیریت فروش | ۲ | |
۴ | سازمانها و بازارهای پولی و مالی | ۲ | |
۵ | مدیریت مالی | ۲ | |
۶ | مدیریت سرمایهگذاری و تامین مالی | ۲ | |
۷ | مدیریت برند | ۲ | |
۸ | مدیریت صادرات و واردات | ۲ | |
۹ | مدیریت استراتژیک | ۲ | |
۱۰ | مدلهای کسب و کار | ۲ | |
۱۱ | زبان تخصصی | ۲ | |
واحدهای اختیاری | |||
ردیف | نام درس | تعداد واحد | |
۱ | روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی | ۲ | |
۲ | پایان نامه | ۲ | |
واحدهای جایگزین پایان نامه | |||
ردیف | نام درس | تعداد واحد | |
۱ | سمینار مسائل روز بازرگانی | ۲ | |
۲ | مدیریت خدمات در سازمانهای بازرگانی | ۲ | |
جمع کل | ۳۲ |